برنامه برگزاری کنفرانس به تفکیک روزهای برگزاری کنفرانس مشتمل بر ارائه  سخنرانان کلیدی و همچنین زمانبندی ارائه مقالات پذیرش شده برای ارائه برخط (Online)، به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

دریافت برنامه کنفرانس

 

برنامه کنفرانس شامل 8 صفحه می‌باشد، لطفاً به کلیه صفحات توجه فرمایید.


 

کنفرانس در آدرس ذیل برگزار می‌گردد و برای استفاده از آن نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری نمی‌باشد؛ تنها از فعال بودن درست میکروفون خود اطمینان حاصل فرمایید:

 

آدرس فضای مجازی محل برگزاری کنفرانس

 

 در صفحه مذکور برای ورود، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد نمایید. حساب کاربری شرکت کنندگان محترم، بر اساس مدارک ثبت نام به همراه رمز ورود در ایمیل جداگانه‌ای برای آنها ارسال گردیده است.


 

موکداً تاکید می‌گردد که برنامه کنفرانس کاملاً سر وقت اجرا می‌گردد، لذا جهت احترام به حقوق سایر محققین، مستدعی است تا در وقت مقرر و کاملاً به موقع برای ارائه خود در فضای تعریف شده حضور داشته باشید. در صورت عدم حضور در وقت مذکور، نوبت ارائه شما در نهایت تاسف حذف خواهد شد.

 

در هنگام ورود، میکروفون کلیه کاربران خاموش خواهد بود و امکان استفاده از آن فراهم نمی‌باشد. به هنگام فرا رسیدن نوبت خود، با استفاده از گزینه Raise Hand مدیر جلسه، شما را از نوع کاربر عادی به کاربر ارائه دهنده تغییر می‌دهد و در آن زمان میکروفون شما فعال می گردد.

 


روز سه‌شنبه مورخ 6-7-99، همکاران اجرایی کنفرانس از ساعت 18 الی 19 در آدرس مذکور برای تست سیستم حضور خواهند داشت. لذا به کلیه ارائه دهندگان بر خط توصیه می‌گردد برای اطمینان از آشنایی و عملکرد سیستم خود در وقت مقرر حضور بهم رسانند.

 

 

 

کلیه محتوای کنفرانس شامل کتابچه مقالات، محتوای ارائه‌های غیرخط (Offline) و گواهی‌های ارائه، پس از خاتمه کنفرانس در اختیار کلیه ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت و آدرس اینترنتی جهت دانلود آن، در اختیار قرار داده خواهد شد.

 

 

 

 


.